Новини

Шановні відвідувачі Центру надання адміністративних послуг!

Доводимо до Вашого відома, що з 1 січня 2018 року змінено розміри адміністративних зборів за реєстрацію речових прав на нерухоме майно: Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» прожитковий мінімум для працездатних осіб на одну особу в розрахунку на місяць з 1 січня 2018 року встановлений в розмірі 1762 гривні.

Відповідно до частини 7 статті 34 Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (далі - Закон) адміністративний збір справляється у відповідному розрахунку від прожиткового мінімуму для працездатних осіб у місячному розмірі, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому проводяться реєстраційні дії чи надається інформація, та округлюється до найближчих десяти гривень при проведенні реєстраційних дій та до найближчої гривні при отриманні інформації з Державного реєстру прав.

Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації прав та їх обтяжень, внесення змін до записів Державного реєстру прав та надання інформації з Державного реєстру прав з січня 2018 року становлять:

1. Плата за надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно:

* 40 грн. - 1 робочий день (отримання витягу в паперовій формі).

* 20 грн. – 1 робочий день (отримання витягу в електронній формі).

2. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно:

* 180,00 грн. – 5 робочих днів;

* 1760,00 грн. – 2 робочі дні;

* 3520,00 грн. – 1 робочий день;

* 8810,00 грн. – 2 години.

3. Державна реєстрація іншого речового права (крім іпотеки) на нерухоме майно:

* 90,00 грн. – 5 робочих днів.

* 880,00 грн. – 2 робочі дні;

* 1760,00 грн. – 1 робочий день;

* 4410,00 грн. – 2 години.

4. Державна реєстрація обтяжень, іпотек речових прав:

* 90,00 грн. – 2 робочих дні.

5. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав, у тому числі виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника:

* 70,00 грн. – 1 робочий день.

 

З 1 січня 2018 року також змінено плату у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру справляються у відповідному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.

Враховуючи вищевикладене, розміри адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, внесення змін до записів Єдиного державного реєстру та надання інформації з Єдиного державного реєстру з січня 2018 року становлять:

•530 грн. - за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій), що містяться в Єдиному державному реєстрі, крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою;

•180 грн. - за державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання чи благодійну організацію, за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця.

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

Номер рахунку: 31415501700004

Отримувач: УК у м.Вараші/ м.Вараш; 22010300

Код отримувача (ЄДРПОУ): 37888148

Код банку (МФО ГУДКСУ): 833017

Банк одержувача : ГУДКСУ у Рівненській області

Код бюджетної класифікації доходів 22010300

 

Розмір:

530грн – за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу (крім громадських об’єднань та благодійних організацій)

180 грн – за державну реєстрацію змін відомостей про прізвище, ім’я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи-підприємця

75% адміністративного збору, встановленого ч.1 ст.36 Закону – за державну реєстрацію на підставі документів, поданих в електронній формі

30% адміністративного збору, встановленого ч.1 ст.36 Закону – за виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника

 

Реквізити рахунку для оплати адміністративного збору за державну реєстрацію змін відомостей про громадське об'єднання чи благодійну організацію:

 

Реквізити рахунку:

БАНК ОТРИМУВАЧА: Головне управління Державної казначейської служби України  у Рівненській області

МФО БАНКУ:   833017

КОД ОТРИМУВАЧА (ЄДРПУО): 38012714

ОТРИМУВАЧ ПЛАТЕЖУ:  УК у м.Рiвному/м.Рiвне/

РАХУНОК: 31116170700002

ЗМІСТ ПЛАТЕЖУ: 22010300 "Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців".

Розмір: 180, 00 грн. (0,1 п.м.)


З метою забезпечення однакового підходу до встановлення вартості адміністративного збору за надання відомостей з Державного земельного кадастру, інформуємо про наступне.

З 1 січня 2018 року змінено розміри адміністративних зборів. Частиною 3 статті 38 Закону України «Про Державний земельний кадастр» (із змінами відповідно до Закону від 06.12.2016 року №1774-VІІІ) визначено, що за надання відомостей з Державного земельного кадастру справляється адміністративний збір у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому надається адміністративна послуга.

Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» прожитковий мінімум для працездатних осіб на одну особу в розрахунку на місяць з 1 січня 2018 року встановлений в розмірі 1762 гривень. Таким чином, для розрахунку вартості адміністративного збору слід застосовувати величину 1762 гривень.

Враховуючи вищевикладене розмір плати за надання відомостей з Державного земельного кадастру з січня 2018 року становлять:

1. За витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку – 88,10 гривень; обмеження у використанні земель – 96,91 гривень; землі в межах адміністративно територіальних одиниць – 105,72 гривень.

2. За довідку, що містить узагальнену інформацію про землі (території) – 105,72 гривень.

3. За викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти – 52,86 гривень.

4. За виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення – 229,06 гривень.


Звіт про роботу відділу "Центр надання адміністративних послуг"